Jobbet.

Jag sitter alltid på jobbet och uppdaterar tror jag.
Idag kom min bror och min mamma över vid tio. Vi bar ner allting från vinden och på måndag kväll kommer min farmor så ska vi köra en massa skrot till återbruket. Nu måste jag bara sortera i kartongerna jag har hemma. Se vad jag vill slänga bort och så. Tänker börja lite ikväll om jag orkar och sen jobbar jag dag i morgon.
Verkat skapligt på jobbet idag.

Emma skickar paniksms om att hon fått plocka upp sin son ur en pool för att han inte lyssnat och hoppat i och trott att han kan simma. Galna pojk. Nu är han dock rädd för vatten så jag har sagt att vi måste åka och bada i morgon när jag slutar om vädret är fint så att han inte blir vattenrädd. Det är inte bra. Man ska ha respekt för vatten men man ska inte vara rädd!!!!

Datorhistorien!!!
Nu har vi problem här igen.
Jag skulle beställa dator från dell.se men de hann inte leverera så då skulle jag beställa från dell.be men de kunde ej leverera med qwerty tangentbord och svenska installationer så då fick jag ringa supporten i holland och gjorde en beställning men den där Anastasisa som jag har beställt av hon svarar inte på mail eller i telefon och jag vill gärna veta att betalningen med mitt kreditkort blev godkänd.
Pratat med support i sverige och belgien de kan inte hjälpa mig och i holland blir jag kopplad vidare och får stå i kö tills samtalet bryts.. Man blir trött för mindre.

Söta Ingela, det är klart att jag är din vän och det är klart vi kommer att ordna något för dig när du gifter dig. Men jag tror inte det spelar någon roll för dig och mig var vi bor någonstans jag tror nog vi förblir vänner iaf.

Belgaren befinner sig för tillfället på en festival i tyskland.. Han har säkert mycket roligare en vad jag har.

Trots omständigheter börjar jag se fram emot att flytta. Jättemycket. Jag antar att jag får se när jag har flyttat vilka mina riktiga vänner är.

Hörde av en gammal vän att en annan gammal vän talat väldigt dåligt om mig. Hur orkar man vara så avundsjuk? Det är det som är frågan.

Nej om jag skulle gå och kissa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback