Jobb o koordinator igen.

Söta Ingela jag kommer sakna dig också till döds. Ja vem kunde tro att det skulle bli så här. S ville ju inte ha mig så då får vi ge upp honom. :) Om han inte ändrar sig om 10 år och jag flyttar till blg.

koordinator idag med.. koordinators datorn har precis börjat pucka sig. Pat2000 hängde sig när jag srkev ut en patient och nu så går det inte att starta. Eller kan slå på datorn men den startar inte om sig via nätverket står det och det innebär att vi inte kommer åt någonting.
Var ut igår. Värdelöst. Känner inte för att göra någonting.

Men snart flyttar jag. Folk har slagit vad om hur länge jag stannar. Jag kanske inte stannar så länge eller så stannar jag för alltid.

Alltid skoj o läsa kommentarer.. :)

http://www.namninsamling.se/index.php skriv under tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback