Jag ska bli chef.

När jag blir stor. Så är det bara!!!!!!!
Men men har kommit hem nu. Fasiken vilken dag det har varit. Ok om de kör ihop sig för en ssk då kan man hjälpas åt men kör de ihop sig för alla äre in skoj sen om man är k och alla gnäller. ja då blir man lite upprörd. :) Men nu ska jag slappa lite och sen ska jag väl försöka ta mig till brödet och fiskarna eller till återbruket med lite skrot. Hoppas mamma kan hämta lite blommor idag.
Ska jobba extra på avd 13 i morgon. Blir lite mera kval pengar vilket kan behövas om jag ska tvinga belgaren att åka till las palmas med mig över jul. Haha.
Men men nu väntar sängen.
Tack o Hej.



Nu har jag lekt lite med Emma, var ju trevligt o titta på när hennes dotter badade badkar. Tur att vi tycker så mkt om varandra. Lol. satt i trappen o läste varsin bok. Sen kommer hennes son som nästan druknade här omhelgen hem och har varit på simskola och är jäteledsen så nu har jag lovat han att han och jag ska åka och bada på söndag.
Sen åkte vi på ica maxi. tur att vi har sånt fint liv.
men får ångest när emma inte vill att jag flyttar.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bodde jag i närheten av dig skulle jag heller inte vilja att du flyttade gumman! Men vad ska man göra. :)
Du måste ju få bli lycklig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback