illamående

hade ett långt samtal med Elinor igår kväll. Hela 47 min och hon var knall. Lol :) Hon kommer nog ha himla skoj nu med sitt nya studentliv.

*älska*

Visst är hon väl underbar? =) Man ser riktigt hur hon njuter av sitt nya liv som politiker. lOL. Sitter och väntar på att min morfar ska komma och hämta mig. Vi ska åka till återbruket med lite kartonger. Det tar ju aldrig slut här. Jag har hur mkt skrot som helst. Men nästa vecka ska jag göra en kraftansträngning och tömma allting.

Jag kommer sakna Elinor och Malin och emma och mina kollegor och Emmas barn och min familj. Men jag kan ju allitd flytta hem igen och alla är ju så säkra på att ja gör det så ja börjar ju nästan bli säker själv.



Men tycker ju om min belgare. Ja vi får väl se vad som händer här i livet. D är konstig iaf. Mkt konstig man. :) hahahahaha.
Suck inte många arbetspass kvar på mitt jobb nu och idag ska jag jobba extra på avd 13. Hur skoj verkar det på en skala från 1 - 10?
Avgudar ju MAVA nu. Kan inte förstå att jag någon gång ville sluta på 13.



*puss på dig M*

Någonting som är bra endå är att jag får närmare till Heidi. Hon ser verkligen ut som en liten häxa här under. Eller vad säger ni ?




Svar till ingela som postat kommentar :) Du har mig alltid som vän sötnos. Jag finns ju på internet!!! =) Sms, mail och ibland i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback