crazy

Igår tömde vi min lägenhet. Känns skummt, sålde den även. Aldrig haft så mycket pengar på mitt konto förut.
Tog sen tåget till Malung. Shit så kissnödig jag blev på bussen mellan borlänge och malung, när vi kom till ytter allsvettades jag och mådde illa så ja fick hoppa av och sven fick köra mig ner. Pizza på napoli, in på hemköp Upp till arnout o korka upp.

Jätteskönt o bada. Vi satt i och snackade hur länge som helst men sen fick arnout gå o sova han började jobba sex i morse.. Inte jag. Jag jobbar natt.
tåget hem går fem i tre och jag vet inte hur jag tar mig ner till malung, börjar få lite ångest.

Funderar även på att gå ocvh försöka väcka "frank" och se om han ska med o käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback