bored.

Vaknade halv fyra idag. Tvättade en maskin tvätt, slängde i en till och gick hem till Forslund och sa hej. Hennes kids har verkligen blivit stora. Mkt söt Linus var när han stod o skrek "simon, siiiiiiiimon" och ungarna ute svarade "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" :)
Hem till mamma och sa hej. Hon har ångest för att jag flyttar och tycker att jag utövar känslomässig utpressning när jag säger att jag inte kommer hem förens hon har hälsat på mig. Kanske är elakt. Who knows.
Ringde Elle och hämtade tvätten. Nu hemma. Klockan är åtta och jag ska gå och sova.

ångest.

Kommentarer
Postat av: Camilla, med Bella och Linus

Hehe.. Siiiiiiiiimoo sa han faktiskt. Han glömde n:et. Jag träffade på lillkillen här utanför igår och frågade om han var medveten om att han fått en beundrare. Han bara skrattade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback