Ajajaj, det bultar och det bankar.

Sitter och lyssnar på svenska favoriter. Vad spelar det för någonting egentligen :)
Ringer precis till Malin.. Hon sitter och letar folk.. Hon tycker att hon vill dricka alkohol. Vi får väl se. Pratade om att kidnappa någon motorcykel och komma hit. Ja gör gärna det säger jag. Uppmuntrar du mig svarar hon.

Så vad har jag gjort idag då. Sov ju hos Emma, vaknar mitt i natten av att johan står och kollar på mig. Han var väl fundersam. Han berättade i morse sen att han undrade varför bordet stod utanför rummet. Ja men va fan. Ja o Emma använde våra muskler o våran kvinnliga list till att fälla ut sängen :) eller ja soffan så den blev en säng. Sen i morse kommer Lava in o försöker prata med mig och jag ber henne vänligt men bestämt att låta mig sova.  :)
Lunch på Max, sen ner på stan, till banken o emmas tattogubbe. Sen till mcd för att dricka kaffe. Hem för att sova men då har Emma låst sig ute så vi tar en tur ut på hälla. Hämtar paket. Sen hem och försöker sova men då kan jag inte somna istället.

Ligger nu i hårdövertalning på min belgare om att vi ska åka till Las palmas över jul o fira jul med Emma. Kära systeryster.

Får se när hon ringer då. Hon jobbar ocskå natt. Behöver medicinska råd.

Puss o Hej.



Nu har det gått fem timmar på arbetspasset... Tycker tiden kan gå lite snabbare. Skulle vilja kramas med Söt.  Har pratat med syster emma så jag får sängsällskap i morgon. Trevligt.. Haha tur att min lägenhet är så städad.
Nu är kl snart 2 så jag ska gå på lite morfingivning.




Hunden. Ja.. 



Tänkte lägga in lite listor.. Snor från Ingela..

50 stycken "har du"....

01. Haft samlag med fler än 10 st? -Det kan väl tänkas :)
02. Tagit smärtstillande? - Haha ja jag fick morfin när jag skulle opa blindtarmen. Lol :)
03. Brutit ett ben? - Nja ett ben i en arm, duger det ?
04. Haft sex utomhus? -Det har jag minsann. Var vill du veta?
05. Haft mer än 10 sexställningar? - Jo då
06. Bitit någon i tån? - Nej fy fan vad äckligt.
07. Gjort ett sugmärke på någon?  - jo då.
08. Supit tills du däckat? -Det har hänt. Värdelöst.
09. Älskat någon så du gråtit? - Skum fråga, går det?
10. Ätit papper? - Nej.
11. Kysst en 30-åring? - hJodå..
12. Haft sex med någon du knappt känner? - Jadå.
13. Kört klädpoker? - Så klart.
14. Tatuerat dig? - Nej men behöver tatuera en älva på benet.
15. Piercat dig? - Ja i näsan men de växte igen.
16. Bitit dig själv i handen? - Jo. Men tycker bättre om att bita belgaren.
17. Pussat en groda? - Ja.
18. Hånglat med någon av samma kön? - Ja, så klart.
19. Hånglat med någon annans kille/tjej? - Ja.

20. Hånglat med en kompis kille/tjej? - Ja
21. Svikit en vän? - Ja.
22. Testat xtc? - Nej
23. Haschat? - Nejdu.
24. Sniffat? - Jag sniffar inte.
25. Tagit någon form av morfin? - Ja. Kan väl tänkas.. fick ju nrä jag skulle opas
26. Amfetamin? - Nej.
27. Ätit anti-depressiva tabletter? - Nej.
28. Tagit sömnmedel? - Nej, fått utskrivet men ej använt.
29. Varit på soc? - Det har jag. Bra att ha när man inte kan få några andra pengar.
30. Bott hos en fosterfamilj? - Nej
31. Har du en kontaktperson? - Nej.
32. Varit otrogen? - Det kan hända.

33. Slagit någon du älskar? -  Ja och han får skylla sig själv.
34. Spytt på någon? - Ja på skor och sånt.
35. Haft maginfluensa? - Nej. Eller jo efter dh 00
36. Varit med barn? - Nej.
37. Lyssnat på Håkan? - Japps
38. Cyklat i motvind? - Ja? Vem har inte det?
39. Gjort en slöjdlärare arg? - Det tror jag nite.
40. Haft tandställning? - Nej
41. Ett roligt skämt på g? - Nej.
42. Har du träffat Leif Loket? - Nej.
43. Haft trekant? - Ev.
44. Köpt kyckling för veckopengen? - Veckopeng? Jag handlar för lön.
45. Hittat en katt? - Jodå, jag och Ak.
46. Hjälpt en granne? - Det har jag. När han ramlat i trappen o ssk lea fick ringa ambulans.
47. Blivit omskuren? - Nej.
48. Träffat någon från internet? - Jappjapp
49. Haft sex med en vuxen när du var barn? - Nej :)
50. Dyrkat någon känd seriefigur som barn? - Heman? =)



Nu är klockan 06,38 och det är snart dags att gå hem. Har varit en helt ok natt. Mycket lugn. Kanske jag inte borde skriva en eftersom jag fortfarande har tid kvar att arbeta och mycket fortfarande kan hända. emma ska sova med mig... Men först ska vi byta sängkläder då mina är rätt sunkiga. hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback