Slutade skriva sist

För Heaven blev upprörd.
Jag får inte jobba så mycket jag vill eftersom man får endast arbeta ifall verksamheten kräver detta? Låter ju logiskt men hur många som helst som fått jobba. I vilket fall som helst ska jag bryta min fp och jobba heltid i juli.. Sen bryta i sex veckor. Från september till oktober.

Säljer på tradera gör jag med. En massa.. Ska förhoppningsvis få ihop till en semesteresa till oss är planen. Tänkte dock köpa resan på tradera med. För er som inte kollat så säljer tradera charter resor! =)
 Heaven ligger i sitt babygym och leker med sina leksaker.. Det är ju roligt. Eller inte.

Vi var på vi butiken här på viksäng igår. Dom sålde ut alla "torrvaror". så nu har vi handlat konserver, barngröt och välling så vi klarar oss ett tag. Nu kan vi ha mindre pengar för vi har en massa hemma.

Pengar suger. Bart kanske får csn iaf.. Det är ju alltid någonting. Vi håller tummarna. Skulle göra oss "rika".

Vet inte när vi kommer hem ifrån Belgien.. Slutet på augusti, början på september. Blir en kortresa.

Har börjat packa. Har packat 3 kartonger med dvd filmer. Den ni!! Det är inte illa. Måste ta itu med denna packning. dEt suger att packa. fAst jag packar nog hellre en den där jävla flyttstädningen som ska göras sen!!!!! =(=(=(
Det vill jag inte..

Heaven sover fortfarande bra. Somnar runt 19 - 20.. Vid 11, 1 o 4 piper hon i sömnen så man måste stoppa in nappen i munnen på henne. Men vaknar gör hon inte förens 0620 - 0720.. Då ligger hon oftast med huvudet neråt i sängen.

amma vill hon inte göra, äta ersättning och gröt däremot.. Det gör hon gärna..

Hon är stor.. Väger många kg.. Mera än 8 iaf..

Vad vill ni mera veta?

På badhuset


Med pappa.


Ska hälsa på Albin.


Snackar lite.


Lite närgången, dock ej uppskattat av Albin..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback