Stackars baby

Igår så skrek Heaven en massa och man såg att hon hade jätteont i magen. Jag tyckte så synd om henne. Sen på kvällen så började mitt högra bröst bli varmt och knöligt.. Tjatade på Bart att han skulle ta henne så jag tog min pump och f örsökte pumpa ur, inget kom. In i duschen och duschade varmt, pumpade, klämde o hade mig, nästan ingenting kom.

Tillbaka till sängen och la Heaven åt fel håll så hon låg med kroppen under min högra armhåla.. Och då lossnade det nog, Bebben åt som att hon aldrig fått mat förut. Och säkert har det varit stopp hela dagen och hon bara fått i sig luft.. Inte konstigt att hon hade ont i magen.

Sen tvärslocknade hon klockan 12. Sov till 7 i morse. Dock pep  hon o hade sig vid fem tiden. Så var hon vaken till en kvart över åtta. Låg i sängen o amma och sen sov vi till tio i tio. Nu är hon klädd, har setat i babysittern o tittat på när jag duschade och sen setat på diskbänken när jag diskade från igår och städade köket..

Så nu behöver jag egentligen:

* Ordna mina soffor
* Dammsuga
* Byta sängkläder
* Plocka in tvätt
* Sortera hennes kläder  eftersom allting ligger i en enda röra nu.

Men icke.  Skulle egentligen ha promenerat till Emilia nu men att Bart kommer hem på lunch så att han får ringa när han är på väg hem och köra mig istället eftersom att det är -5 ute och mina bröst vill vara varma. Ska handla semlor på ica ettan på vägen.

Usch så slö jag är, jag borde ju promenera.. men ska promenera hem till Holm i morgon iaf..

Nu har jag en mycket trött bebbe här i knäet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback