Uttråkad

Sitter och är uttråkad. Vad ska man göra på dagarna?? Igår låg jag i soffan o tittade i taket och tänkte att ja, det här är ju värdelöst.

skulle gå i tvättstugan men Bart tyckte inte att jag skulle bära ner tvätten så han bar ner den, sen tyckte han inte att jag skulle lyfta i o ur maskiner så han gjorde det med .Fick tjata för att få lov att hjälpa till att hänga tvätten när han kom upp med den.
Han städade igår. Så nu är det rent här. Vi har handlat. Ska till farmor o sy upp gardiner idag.. men det är allt på schemat.

Skulle ha simmat med Cecilia men jag tror att hon har glömt bort mig =(


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej..snart får du tvätta..torka kräkor..byta blöja..skura köket..handla..vänta du bara!!;) Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback