Utmanad av Ingela

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
tio år sen?? Då var jag vad? 17.. Ingen aning?

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?.
Partajjade förmodligen i Belgien. Eller det är lördag o skottår va? Så var en torsdag. Jag sov nog.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
cate dour double lait, balisto, tic tac, doritos nacho cheese, skittles

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Vilka frågor så här mitt i natten.
Massa schlager?

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: (obegränsat med pengar)
Jag skulle betala mitt csn lån, mitt billån, köpa mig en lgh här o ett hus i Goa. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Resa jorden runt med pojkvän o Liten.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Negativ. Äter för mkt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Kramas. Sova.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Jeans. Jeans Jeans!!  Polotröjjor. blä

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobil, dator, ?

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Emma, Forslund, Anna-Karin och ja någon mera.


Orka svara på allting Ingela.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag säger bara en sak.. ORKA..



För 10 år sedan gick vi nog gymnasiet och hade våra gymnasiala bekymmer som verkar obetydliga nu när man blivit vuxen och vet vad problem är :P Jag var tillsammans med Torsken.. Fy.. Blä.

Kram!

2008-11-23 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback