Snö o järntabletter.

Har sovit dåligt. Var lite deppad igår kväll på kommentarer från vissa i min omgivning så Bart sa att vi skulle se på film tillsammans. Såg på King Arthur och klockan var nog två innan den var slut. Tänkte att jag är inte trött så jag tar en lergigan vilken jag gjorde. Somnade iaf inte förens fyra eller nått. Vaknar yrvaket kl 1015 när BM ringer för att tala om att mitt hb sjunkit från 122 till 107.. Där fick jag en förklaring till varför jag lättare får hjärtklappning då antar jag. =)

Bara att ge sig ut att handla niferex idag då. Anna - Karin ville ha skjuts till Willys så tog det i samma vända.. Och det snöade som bara den. Suck. orkar inte med snö.

Jag vill ha sommar i Goa. Vilken underbar känsla.

Har en mkt slö bebis idag. Har inte någon lust att röra sig. Flyttar väl lite på sig ibland o knuffar lite. Den vaknar väl ikväll istället när jag absolut måste sova för jag är mkt mkt trött.

Bart håller på att laga mat.. Luktar mkt gott i köket.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vilken duktig karl du har då. själv har jag bara den lilla, men han kan ju inte laga mat, än... ;P



tänkte länka till din blogg i min blogg, om det är ok? frågade Ingela, och det lät som att det inte var några problem, men jag skriver ändå att jag gör det, så du vet. :)

Postat av: Monica

Visst är det mysigt skönt att få sätta sig vid ett dukat bord. ;) Snökram till dej från fortfarane VAKEN!:)

2008-11-20 @ 01:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback