Pengar.

Jag tror pengar har någonting emot mig och Bart.. Först får jag ju veta att jag får inte någon löneförhöjning fast chefen sagt att jag skulle få en gång till (det har hon inte enl henne). Sen så får ja veta att jag går på fp 1 jan o hade jag gått 1 mars hade jag fått 10% av min lön de första 120 dagarna eller nått liknande.

Nu fick vi veta att får vi bebis medans Bart fortfarande får stämpla från Belgien så dvs före 9 dec så får han 1000 euro därifrån. Stor chans..

Ja det verkar som att någon där uppe tycker att vi ska vara fattiga..

Har inte mkt att berätta som vanligt. Var med Forslund till coop igår. Mkt rörig affär. Där vill jag inte handla.

Storstädade när jag kom hem sen badkar sen wow.. Sovit ok inatt faktiskt. Mycket mardrömmar men sovit. När jag väl lyckats somna på rygg. Inte kunnat sova på sidorna för då har jag fått mensvärk på höger sida. antar att bebis legat så den trycker på någonting.

Tycker det är trist att jag har så några människor som läser min blogg. Fick sms av en person med telefonnummer. Men men.

Ska hälsa på Anna - Karin idag som har fyllt år. Kanske gå på bio med Emma o hennes kids. Bart ville se madagaskar 2?? Fråga mig inte varför och de ska se den. Men den är på svenska. Vi får se. Har en bio check så behöver bara betala en bio men vet inte om ja vill slösa eftersom november är en trist räkningsmånad eftersom csn vill ha sina pengar. Dumma csn. Usch v ad jag tycker inte tycker om csn.

Ja det var väl allt jag har att förtälja.

Funderar över nästa sommar. Får inte Bart jobb i Sverige kanske vi ska vara i Belgien hela sommaren ist. Min Heidi tyckte det lät som en toppen idé och jag skulle ju hellre hänga där vid deras husvagn en sitta här alldeles ensam..
Men men ska dricka upp mitt te.

9 dec. Det är bara 37 + 3 så lite tidigt. Det är nog kört.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det löser sig nog allt ska du se, med pengar o hela skiten. MEn förstår att det känns bittert om du inte kläcker innan 9:e.. Vilket du förmodligen inte gör.. men man vet aldrig :) Kram!!

2008-11-23 @ 09:21:50
Postat av: Sofia

Bastian är faktiskt född exakt 37+3.. så helt omöjligt är det ju inte =)

2008-12-01 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback