jag är så trött.

Vi ska till familjerätten idag minsann på möte. BM sa redan i augusti att vi skulle ta oss dig så fort som möjligt så jag tänkte slutet på november blir väl bra då. Ifall de blir strul med Bart eftersom han inte har svenskt id.

Jag kan inte sova. Jag la mig vid tolv igår. Vid ett så var jag fortfarande klarvaken. Gick och hämtade boken jag läser och läste en timme utan glasögon. Blev inte tröttare. Var upp på toa vid två och vid kvart över kom Bart och la sig. Inte ett dugg trött han heller. Läste lite för mig i en av sina böcker. Till slut somnade ja väl vid tre, strax efter tre.  Varit på toa fyra ggr under natten och gick upp kl 9..

Hur värdelöst är inte det??????

Ser snorkallt ut ute och har ingen lust o åka ner på stan när jag inte har kläder jag kan klä på mig. Sen tappade jag bort min underbara mössa igår på stan tror jag. Jag tror jag hade den när vi träffade moster men den finns inte kvar.. =(=(=(=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback