Funderar.

Jag skulle nog bli jätteglad om vi måset hålla oss i belgien hela sommaren. Umgås med vänner och bada när vi tar oss till havet, karln kan jobba. Jag kan göra vad jag vill mera =) Sverige är så jävla stelt.

Visst vill jag hänga i min sommarstuga men det hinner vi också =)

Tanja: misstänkte att det var du =) Men stod inte något namn på kommentaren.

Monica: Den kommer aldrig någonsin att komma ut. Jag får sitta här o vara urfet! =) Hoppas ni får de lugnare på jobbet.

Ulrica: =( Jag vet inte vad jag ska säga. Vi kanske ska fika någon dag?

Jaha.

Nu ska jag åka o fika med Patrick.

Ringde försäkringskassan idag iaf. Var där igår och de kan inet se om hp. Och nu fick jag svaret, det beror på att det sköts via pappersarbete o ej via dator. Får pengar på torsdag iaf. Så det är bra det.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Det finns inte så mkt att säga vännen... men, inte för att vara elak på något sätt... men jag håller mig borta från gravidmagar ett tag nu. Det är inte ägarna till dem det är fel på, det är mitt hjärta som längtar för mycket. Jag hoppas att du förstår. kram

2008-11-27 @ 18:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback