Bm

Varit hos bm igen. huvudet fixerat. sf mått 34 cm, bt 140/90 och hjärtljud 138. så nu blir väl farmor glad... det kanske är en liten pojke där inne. Fick lämna lite blodprover och ska tillbaka den 2 dec.

Ska till familjerätten den 26 november..

Har inget att berätta om mitt liv. Jag äter så jag sväller som jag vet inte vad. blääääää... men tur att man kommer kunna röra sig när bebis är ute.

Har handlat lussebullar på maxi idag. mkt gott.. :)

fick mail från försäkringskassan. det är så underbart allting. att deras brytdatum är 21 eller vad de var så jag får betalt från 2 - 20 november den här månaden. fan . varför fick jag inte fortsätta jobba för. skit liv.

Kommentarer
Postat av: Monica

Skickar lite tröstkramar!:) Snart är bäbis ute! Det blir en liten tjej!;) Kramen

2008-11-19 @ 06:18:56
Postat av: Tanja

Tyvärr har dom alltid bryt punkt den 20:e varje månad och tänk även på att är det 30 dagar i en månad får du lite mindre pengar....Och februari ännu mindre...=(

2008-11-19 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback