Barnvagn = anledning till skilsmässa

Ja. det tror jag.

I lördags skulle vi ta hem våran från min mamma. Tog säkert en halv timme och vi var rätt osams innan vi fått ner den så vi kunde stoppa in den i bilen.

Har sitt delen på nu och vil byta till liggdelen men inte förstår vi hur man byter och karln har lyckats få upp ryggstödet på sittdelen och vi får inte ner det. Jag säger att det måste vara enkelt att få upp o ner det eftersom bebisen förmodligen sitter i han säger att det inte är det.

Jag tror att barnvagnar kan orsaka en skilsmässa.

Jag har varit ute och handlat med Emma idag. Ätit max. Mkt gott med max men onödigt.

På fredag ska jag dejta min karl och äta filebuffe och kanske gå på bio.


Om han kommer ihåg de dvs =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Vänta du bara....Nu kanske du kan förstå min STORA vrede när vi skulle hem från BB och Mathias inte hade monterat in bilbarnstolen utan skulle göra det när vi kommit ut till bilen. OCH...fanskapet till bil hade för kort bälte! Där satt jag svimfärdig med Rasmus i knät och ville bara DÖDA! Turligt nog är Karlskrona typ sista stället där de lånar ut bilstolar så en sån blev det ju. Så i källaren står min fina Emmaljunga bilbarnstol :(

Men ...det tar en stund innan man får pejl på vagnen :)

2008-11-12 @ 22:20:36
Postat av: Josefine

:) Vänta du bara....Nu kanske du kan förstå min STORA vrede när vi skulle hem från BB och Mathias inte hade monterat in bilbarnstolen utan skulle göra det när vi kommit ut till bilen. OCH...fanskapet till bil hade för kort bälte! Där satt jag svimfärdig med Rasmus i knät och ville bara DÖDA! Turligt nog är Karlskrona typ sista stället där de lånar ut bilstolar så en sån blev det ju. Så i källaren står min fina Emmaljunga bilbarnstol :(

Men ...det tar en stund innan man får pejl på vagnen :)

2008-11-12 @ 22:21:54
Postat av: Monica

He he he..jo barnvagnar kan vara trixiga..helst ska man ha en bil där man bara kan RULLA in eländet. När den tiden begav sig så hade även jag problem!:) Hoppas att allt är bra med dig annars..saknar dig i korridoren på jobbet..kramen

Postat av: Ida

Hm. Jag och D bråkade också när han hämtade vagnen.. Fast, han åkte bara, och jag blev skitförbannad på honom, så kommer han hem med vagnen.. Gissa om jag hade dåligt samvete sen! Grr. Karlar! :)

2008-11-17 @ 21:20:02
URL: http://idabus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback