Tisdag....

SUCK.

Hade nyss skrivit en jattelang blogg som forsvann sa nu tanker jag inte skriva en till.

Karln ringde igar nar jag slutade jobba och undrade om vi kunde bada. Sjalvklart var bussen forsen sa jag missade taget och det fanns inget tag 2minuter over heltimme som det brukar. Fick vanta till 19.28. Hem kom jag. Vi sag pa neverending story och jag saknade mycket i den. men kanske ar fran tvaan. kanske blandar ihop.

I morse vacker karln mig och sager att det regnar och att jag far saga at hans mamma o kora mig till station for han tar bilen. Lugnt. Jag gar upp nar klockan ringer och dorren till svarmors sovrum ar oppen. Tvattar mig och kommre ut och dorren ar stangd. TAnker inte klampa in i svarmors sovrum 08.20 och saga godmorgon nu ska du kora mig till taget. FIck vackert traska 10 km, missa bade 09.01 och 09.14 taget ohc ta 10.01 taget sa jag kom hit 11 istallet for 10 och maste jobba till 19 istallet for 18.

Finns nastan ingenting och gora har.

Vill se Pans Labyrint juh.

Men har finns den bara med nederlandsk text.

Karln har iaf hyrt Hostel 2.

Han tycker att jag ska kopa mig en bil. hittade en jattesot ilten svart golf. Ar nog en san jag behover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback