segt pa jobbet

Sitter pa jobbet.
Inte mycket att gora har idag. Inga mail inga samtal. Bara vantar pa att tiden ska ga for 18.45 flyger jag hem till Sverige igen och 20.50 kommer Emma, kidsen och Piia och ska hamta mig.
Mycket har nu. Forsoker planera tjejkvall hos Emma 2 februari, kryssning med Ingela i slutet av april och en storstadshelg med Emma i april. Forsokte forst med mars men helgen jag var valde var hon borta pa kryssning pa.

Vi tankte pa Barcelona, Bratislava och Berlin men jag kan inte ta mig till nagot av dessa lander billigt sa att det far nog helt enkelt bli London.

Enkelt jag har manga flyg dit och Emma kan ga till flygplatsen. Dock dyrt land men jag far ju umgas med Emma, shoppa och dricka for mycket alkohol.

Haft en bra vecka. Var ut pa shopping med Steffanie i onsdags efter jobbet och sa gick vi pa resturang. Skumt stalle. Hon bestallde en stor Kriek och fick en liten sen fick hon helt fel mat sa jag hade hunnit ata klart min mat nar hon fick sin.

Igar hade jag skola igen och fick tillbaka mitt prov. Hade 14/15. Nagra stavfel? Bland annat hade jag skrvivit de sprak jag pratar med liten bokstav, dvs engelska och svenska istallet for Engelska och Svenska.
Hade skrivit woont istallet for woon och bent ist for is. Men lararen var nojd.

Ska val engagera mig i jobbet igen. Lunch om 40 min.

Snart aker jag till Indien.

Jag slosar inte sa mycket pengar har sa att jag har iaf 1000euro pa sparkontot och 600 euro pâ vanliga kontot nu. Ska flytta 500 euro igen nasta torsdag om jag har det och sen ska jag anvanda resten i Indien. Far ju ca 314 euro i veckan och har inga rakningar.. vad ska man saga :)

Har en san fin kjol pa mig. paminner mig lite om en 70talsgardin men jag bara alskar den.

Superkallt har, fragade karln i morse om det inte kan bli halt nar rutorna kan frysa.. Jo men det kan det men inte anvander man vinterdack for det. Man for kora forsiktigt och sen ar det massa olyckor.

SUck.

Back to work..

imorgon klipptid med Emma, Ikea, farmor, klassfest. Suck busy weekend.

Take care people...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback