PMS KOSSA

Jag ar sa arg.
J.ag skrev till min karl att jag hade fatt mens nu.
 
Sen sa ringde jag fran jobbet


-Du vet smset jag skickade kan du handla det?
 
-Vad?
-Ja vad behover jag?
-Ja inte vet jag?
-Las smset.
-Nej.
 -Okej jag skickar ett nytt.
 
Skickade et till jag har mens och behover det tjejjer behover.
Ringer upp.

-Har du last?
-Ja.
-Kan du handla det?
-Ja vad behover du?
-Ja men las smset?
-Ja jag vet vad behover du?
-Men va fan las smset?
-Ja jag har gjort det vad behover du?
 
Jag sager va fan jag r inger fran mni mob tanker inte skrika ut har fran jobbet.


Ringer fran min mob.

-Jag behover det tjejjer behover nar dom har mens.
- Och jag maste handla det.
-Ja, inte mitt fel att det har skitlandet stanger affarerna sa tidigt.
-Varfor planerar du inte nar du ska fa mens och handlar?
-Ja for det kan jag ju sakert gora.
-Jaha ja vilket marke och vilken farg ska du ha?
-Eh va fan sa jag skitsamma jag tanker anvanda toapapper och sova pa din sida av sangen
HEJDA
 
 
Jag ar en pms kossa..
Vill ha doritos nachocheese men ingen ide att ens be om det. Ska frossa svenska ostbagar och tycka synd om mig sjalv.

Heja kossor.


Kommentarer
Postat av: Syster

HAHHAHAHAH! Vad klockrent, så han visste inte vad du behövde för ngt? Karlar? :)

2007-11-21 @ 18:20:57
Postat av: A-K

Kossor är söta =)

2007-11-21 @ 19:20:18
Postat av: Ingela

Men hallå, nu är du borta från mailen igen, var tog du vägen? Du bara försvann. Hoho! :P *ropa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback