Onsdag....

Snart aker jag.
Det ar inte langt kvar.
Sitter pa jobbet. Kom i tid idag for forsta gangen denna vecka.

Kom hem 20.00 igar och karln hamtade mig pa station. Handlade lite frittar och korde hem.
Tog en snabbdusch och sen ner i varan renbaddade sang, den ar sa fin nu men SAAAA hard.
Har min adventsljusstake framme (lyser sa fint) och karln tycker den ar jatteful.

Idag tankte jag tillaga korvstroganoff om jag inte ar for trott nar jag kommer hem.

Stackars Max som ar sjuk.

Ska jag vara arlig ar jag radd att jag ska bli sjuk med. Kenzo var tydligen magsjuk i helgen och igar lag svarmor. Har fantiserat att jag har matt illa hela dagen idag.

Ska snart ga pa paus med Steffanie.

Fick tant rod pa besok idag igen. Sa har jag tur slipper jag henne i Indien :) Hoppas hoppas.


 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tant röd tycker vi inte om! Hon kan hålla sig ifrån alla tycker jag. Även om jag inte vill ha några fler barn, men vill inte ha något besök av henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback