Mandag igen

Helgen i Sverige var val helt okej.

Toppen att fa traffa Emma och kidsen igen.
Sov hos Emma pa fredagen. Hon, jag och Piia delade sang. Det var varmt vill jag lova.
Pa lordagen var jag och klippte mig och handlade for mycket.
Jag handlade:
* En rosa bh
* En vit bh
* 2 par svarta trosor
* 4 par rosa trosor
* 3 par orange trosor
* 2 svarta koftor
* en brun kofta
* en lila kjol
* 4 par strumpbyxor
* en trojja at karln
* 3 kallinga at han :)

Pengarna tryter. Men jag ar nojd nu iaf.

AH jag glomde ju det viktigaste.
Tva vintertacken.

Kvallen pa stadshuset var ratt vardelos. Jatteacklig mat, dyra drinkar, inte sa jattebra musik. Skulle aldrig ha akt hem.

PA sondagen var jag hem till Anna Karin coh grattulerade henne och sen kakade jag lunch med syster.

Flyget hem gick inte sa smidigt som jag skulle ha trott. Alla satt ombord tjugo min fore avgangs tid och tio min efter avgangstid talar det om att det ar for mycket trafik till brussel att vi maste vanta minst 32 min innan vi far flyga. Nar vi val kommer till bryssel far vi inte landa for att det ar for mycket trafik. SUck...

Kom hem vid tio.
Bytte sangklader, sag en film med karln och sov.

Denna mandag startade inte bra.
Forst sa hoppade de over 09.01 taget.
Sen sa var 09.14 som ska vara ett snabbtag 14 min forsenat och de andrade de till ett lokaltag sa jag kom till station och hann med 10.01 bussen och var pa jobbet 10.20 istallet for 09.50 nar jag maste vara har. Suck.

Nu ska jag snart ata lunch.

Kram pa er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback