Mandag igen :)

Vad kan jag saga om min helg.
Landade 20 over elva :) och da var min Emma dar och hamtade mig. Hem till henne men fick sa klart aka till OK cykelringen sa jag fick fylla pa min telefon.
Lagger mig och somnar. Sju pa morgonen hor jag dorren oppnas och in kommer Lava. Kryper ner hos mig och jag har nastan somnat om igen nar hon fragar mig "Linnea, ska du och Martin folja med mig till Gran Canaria. Kara barn :) vad jag har saknat dem.
Hon kudne tanka sig att anvanda klanningen iaf.

Upp vid nio ivag till MAVA for fredagsfika och kramar, alla vill att jag kommer tillbaka. Det ar ju skont det iaf.

Till konsum och kramade mamma. Sen sa akte vi ivag till Borlange, sprang runt pa kupolen och sen kaka vi mcd med Ingela o hennes kids. De ar so sota och jag blir sa barnkar.

Vidare mot malung. Partajj hos Arnout.
Var jag, Emma, Patrick, Elinor, Thomas, Malin, Arnout, Vera, Raf, Axel och Heidi.
Drack for mycket men vi hade mycket trevligt :)
Jag och emma delade pa en 90 sang och mitt i natten hor vi Raf "EMma Emma you sleeping in my bed".
Vet inte varfor alla vill vacka emma nar hon sover :)

men ska arbeta vidare och skriver resten om min helg sen :) var en bra helg iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback