Halvbakis

Så vad har jag gjort denna helg. I fredags kom jag hem från jobbet vid sju. Svärmor var och hämtade mig på station efter jobbet för att karln var iväg till en annan Bart.
Han kom hem vid kvart i åtta då var jag färdigduschad och redo för att traska ut på en pub.

Vi såg en film Saw 1 och drack någon bacardi/öl under tiden och sen ut till någon irländsk pub i Dendermonde. Mitt humör var på topp för karln lät mig lyssna på sin musik i bilen.
Dock så kommer vi dit och jag har ont i magen och får gå ut o kräkas lite. Men det blev bra. Beställade vin med dricka i men har ingen aning om vad jag fick så fick beställa ett glas vin också.... Dock var det nog vin i det första glaset för full det blev jag.

Hem, sov. Vaknade och vi åkte iväg och badade. Jättemysigt ställe.

http://www.centerparcs.be/VL/BE/home

Men saken var ju den att min karl tyckte att vi var tvugna att basta så visst vi betalade väl 6 euro var för det.. Kommer in och ALLA knallar omkring näck. Jaha. Ja visst klär väl av mig bikiniöverdelen o känner fläsket svälla över när man ser alla smala snärtor traska omkring.

Har bikininederdelen på mig och vi har mycket trevligt. I eucalyptusbastu o kallt vatten och vanlig bastu och ångbastu med eucalyptuslukt.
Men sen kommer tanten som jobbar där och talar om att någon har klagat på att jag har jmin bikininederdel på mig när man måste vara naken. Har inte sett en enda skylt.
Karln talar om för henne att jag har mens. Precis. Hur snyggt är det att traska omkring med ett tampongsnöre hängandes?????

Lämnade stället vid halv åtta och åt en snordyr buffe. Som jag betalade. Karln betalade ju resten.

Vart helt frälst i en flamingo så stannade och tittade på den och då kommer karln tillbaka och hade vunnit en ful jävla leksakshäst till mig :)haha..

Sen hem till Oli. Umgås med fjortisligan .FY fan vilka töntiga tjejjer. Och jag är glad att ingen här förstår. De skrek o härjade var skitstola om de lyckades rapa och tyckte att alla skulle ge dom uppmärksamhet. Som tur var så däckade de rätt fort. HAHA..

Jag drack någon bacardi men slutade dricka vid tio och drack vatten istället för då kunde jag köra hem.
Sov till halv tre idag :)
Vet inte vad vi ska göra. Karln är superbakis men jag vill ju så gärna åka till antwerpen på julmarknad.

puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha!
Skulle det inte vara läckert med tampongsnöre hängandes då? Det kanske var det dom var ute efter. :)
Jag vill också på julmarknad, men icke sa nicke, barn ska alltid bli sjuka. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback