Haha onsdag och snart dax....

Dagens blogg :)
Borde egentligen arbeta men jag orkar fasiken inte.
Har inte sa mycket att uppdatera heller.
Vad har jag gjort? Vi har beslutat att karln foljer med till Indien pa gott och ont men det blir nog bra. Han springer omkring som en barnunge och studsar upp och ner av lycka sa jag kan inte lata bli att le nar jag tittar pa honom.

Bokade allting i mandags. Han ringde och bestallde tid for vaccination. Fick tid igar.
Igar hamtade han mig fran stationen och sen sa kakade vi (gissa) japps *nickar* brod. Sen hade jag skola.
Suck vi pratar alldeles for sakta. Onskar att vi hade lite mera press pa oss.

Karln kom dit vid fem over nio for att lamna min flygbiljett och sa pratade han lite med min larare berattade for henne att han "plockade upp mig pa en parkering". Vet inte om det later allt for bra. haha..

Hem skulle se pa film men jag dackade.

Fick sms av karln idag "Hello sweetie, sorry that i didnt drive you to the station, but i was tiredd! do you know how loud you snored (gesnurkt) this night? i had to push you to youre side. love you! x".


jag maste nog saga att GESNURKT ar de fulaste ord jag nagonsin sett.....

Ja vad ska jag gora idag...

slutar 16.00 kommer garanterat missa taget och ska mota Helen 17.30 i Dendermonde for sloshopping och kaffedrickande tror jag.

Vill fa mina matcheckar nu sa jag kan kopa greys anatomy sasong 2 :) vill se. nu.

I morgon maste jag ga till integrationskurskontoret for att fa reda pa nar jag ska ga pa kurs. Jag maste ju lara mig viktiga saker, hur jag soker jobb, hur jag koper tagbiljett etc :) hur man gar pa toaletten i europa....

Sen har jag skola i morgon med.

Sen i helgen vet jag inte. Ska till Turnhout och halsa pa Steffanie och Bjorn pa lordag. Det ar allt jag vet.

Nej nu far det var nog.


tot ziens


Kommentarer
Postat av: A-K

Det var verkligen ett fult ord =)

2007-11-28 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback