Grattis Ingela

Blodiga finnar.
Har precis slitit sonder en javla finne sa nu bloder jag pa hakan.

Vad gjorde jag igar da? Jag hann med det tidiga taget, akte och hamtade karln, plockade upp Helen pa station och sen traskade vi runt i Dendermonde.

Kopte en sa sot pyjamas till Ingelas Moa. En rosa med fotter som sager PRINCESS over stjarten :)
Kan inte tanka mig nagot sotare en en liten baby rumpa dar :)

Kopte duschcreme och karln kopte solcreme sa vi har till indien.

Sen gick vi och kakade mat pa min klasskompis Sophies cafe :) gott med pasta.
hem, tomde kameran, fyllde mp3spelaren skulle se pa film med karln men fick fram lite snallt.. Vi kanske kan se pa sex and the city istallet.
Efter ett avsnitt dackade jag :)
Fick sova lite langre idag for han kode mig till jobbet. Sen skulle han till brussel och lamna in papper for visum.
HAHAHA han slappte av mig 5 over 8 sa jag var lite sen. kvart i nio hade jag fatt sms att han tagit sig fem km pga av trafiken :)

Underbart.


GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS INGELA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback