Fortsatt uppdatering.

Lite mera uppdatering om helgen.
Vad gjorde jag mera. I lordags kom familjen hem till mamma for att grattulera mig och sen sa akte jag hem till Emma och drack alkoholhaltiga drycker.
Ner pa stan och motte Karin och Tamara pa Bill och Bob och sen ivag pa BMB med Anna Karin.
Lat oss alska svensk schalger.

Min buss var sen i morse sa ska jag jobba over lite. nagra minuter bara. Men tankte att jag ska anvanda den tiden till att uppdatera bloggg.

Sondagen ivag pa shopping med Emma sen ivag till Arlanda. Mellanlandade i kopenhamn. Inte allt for skoj.
Landade sent i belgien och var inte hemma forens 23.30.

Skont o vara tillbaka.

Jobbet ar lika stressigt som vanligt och ikvall har jag skola igen.

Nu ar det mindre en en manad kvar tills vi aker till Indien. Jihaaaaaaa. Jag langtar saaaa mycket.

Vad kan jag annars beratta om mitt liv?
Jag behover banta ju for att snart maste jag anvanda bikini.

vill ut och resa nu ju men de kommer val det med.
men nu ska jag uppdatera det har jag fick precis na ryck sa att texten skriver baklangers


Kommentarer
Postat av: A-K

Hoppas du hade trevligt på bmb, även om det inte hände så mycket. Puss

2007-11-07 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback