Diablo......

Jag sitter och spelar diablo. Är endast på level 26 och har ingen aning hur jag ska kunna ha ihjäl diablo med så låg level och askasst svärd. :) men men. det ordnar sig väl alltid.

I fredags så orkade inte Vicky gå ut så jag åkte hem men så ändrade hon sig så de blev en snabbdusch och iväg till Antwerpen.. Gick till en irländsk pub som hette Kellys o drack en bacardi sen till mcd och åt två cheeseburgare och sen hem till henne så hon fick duscha..

Ut igen. Till Kellys och sen till Irish times och sen till en tredje irländsk pub. När hon skulle hem så åkte jag till Joker och umgicks med min Heidi istället. måste vara världens tråkigaste människa för jag började få huvudvärk där och satt bara på en stol o hängde.

Sov hem.. Svärmor hämtade mig på stationen för karln var för borta för att svara i telefon och sen slog hans vänner av den enligt honom så att jag inte skulle kunna nå honom. Han kommer hem och vi glor på shrek 3 och somnar,.

Idag har jag ringt min underbara Emma och vad vårat samtal handlade om tänker jag inte skriva här.

HAr fått order av Anna -Karin att blogga mera så jag ska väl försöka göra det.

På tisdag har jag test i skolan.

Kommentarer
Postat av: A-K

Duktig flicka som lyder mig =)

2007-11-11 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback