26 dagar kvar.

Jag sitter pa jobbet och borde val egentligen arbeta men jag har inte nagon lust med det.
Jag var ju sa duktig och uppdaterade med massa bilder igar sa har de blivit puckade iaf och man kan inte forstora dem.

Farstor ni, det ar bara 26 dagar kvar och sen far jag aka till Indien igen.

Karln har beslutat att inte folja med, dock ar han sur pa mig for att det kostar sa mycket att flyga till och fran Sverige men vad kan jag gora at det egentligen??????????

Nu ska ja boka flyg igen.

Kommentarer
Postat av: Smarties

Du har nog roligare utan honom vännen, eller hur? :)
Dessutom ska du njuta av solen och värmen där, och njut åt mig också, för jag är SÅ AVIS! :)

Postat av: Ingela

Kan du inte maila dom där två korten åt mig? Det vore så kul o ha kvar :)

2007-11-10 @ 20:23:46
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: A-K

Men möller du måste ju skriva lite oftare. Hur ska jag annars veta vad du roar dig med =)
Puss.

http://www.metrobloggen.se/hejsanhoppsan

2007-11-11 @ 04:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback